HTML

waker

Az élet több, mint néhány évtized szívás. Éld túl a halálod!

Címkék

127 (1) 7milliárd (1) abortusz (1) balaton (1) boyle (1) cipő (1) danny (1) divat (1) doromb (1) élet (2) eltemetve (1) erdély (1) evolúció (1) film (7) franco (1) halál (1) házasság (1) hillsong (3) james (1) jelkép (1) jézus (2) karácsony (2) kárpátalja (1) keresztény (1) mackó (1) madarászisti (1) magyar (1) makovecz (1) monsters (1) roma (1) szerelem (1) szex (3) szibéria (1) tenger (1) természet (1) trabi (1) túlnépesedés (1) ukrajna (1) united (2) város (1) waker (1) zene (4) Címkefelhő

Napizene: Hillsong United - What the World will never take

waker01 2010.12.10. 14:44

Címkék: zene united hillsong

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://waker.blog.hu/api/trackback/id/tr22506816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

izsuynanrot 2010.12.10. 23:13:45

én hozzá szólnák a kiírt szöveghez : "Az élet több, mint néhány évtized szívás. Éld túl a halálod!" Ezzel nem igazán értek egyet, vagyis nem értem, hogy az élet ez része miért szívás? Én szerintem nem az.

waker01 2010.12.10. 23:30:17

@izsuynanrot: Pont ez az, hogy több annál. Azért azt nem tagadhatjuk, hogy van benne szívás. Én például a napokban valami vírussal voltam el. De tudtam örülni és jól érezni magam ennek ellenére. Mert nem csak a körülményektől függ az ember. Azért melózni, melót keresni, nyüglődni embertársainkkal, hadakozni magunkkal, gyereket nevelni, párkapcsolatban élni stb. nem mindig fáklyás menet. Erre gondolok, amikor a mottót olvasom. Néha magamnak is el kel a bíztatás :))
süti beállítások módosítása